- Online olarak aldığım bir ürünü nasıl iade edebilirim?
staybeautiful.com.tr üzerinden satın aldığın ürünleri iade etmek için, eğer ürünle alakalı herhangi bir sorun varsa ürünü teslim aldıktan sonra ilk 3 gün içinde bizimle iletişime geçerek Müşteri Hizmetlerimizi…. no’lu numaradan arayabilir ya da bize … email adresinden ulaşabilirsin.
Not: Ürünler fatura veya sevk irsaliyeleri ile birlikte, orijinal ambalajında ve zarar görmemiş şekilde iade edilmelidir. Ürün ile teslim edlien hediye ve aksesuarlar da iade ile birlikte gönderilmelidir. Aksi durumda iade kabul edilmeyecektir.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğün paketleri teslim almadan önce kargo firma yetkilisi önünde açıp kontrol et. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayın. Tutanak tutturmaman durumunda, ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunu unutma.
Kişiselleştirilmiş ürünler iade edilemez.
Hediyeler aşağıda bulabileceğiniz açıklamalara göre, sevk irasaliyesiyle birlikte iade edilebilir.
1. Ürününü iade için hazırla:
Nakliye sırasında ürünün zarar görmemesi için ürünü dikkatlice -tercihen orijinal paketini kullanarak- paketle.
2. staybeautiful.com.tr üzerinden yapılan iadelerde anlaşmalı kargo şirketi ile ücretsiz gönderim yapabilirsin. Kargo şirketi bilgileri sitemizde yer almaktadır.
Fatura ya da irsaliye üzerindeki iade bölümünü doldur. Bu dökümanı kutunun içine ekleyip kargo şirketine teslim et.
3. İaden Stay Beautiful ‘a ulaştığında:
Ürün kontrol edilecek ve iade koşullarını sağladığı takdirde kullanmış olduğun ödeme aracına uygun şekilde iade işlemleri başlatılacaktır.
- Geri ödeme süresi ve yöntemleri nelerdir?
Geri ödemen, iade talebinin uygun bulunması üzerine kullanmış olduğun ödeme aracına uygun olarak on dört (14) gün içinde yapılacaktır.
Ürün sana ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek ürün şikayetleri ve kusurlu ürünler hakkında , saat 09.00 ile 18.00 arasında….. numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilisine ulaşman gerekmektedir. Bu tür durumlarda bu formu doldurmadan önce, müşteri temsilcimiz ile görüşmen gerekmektedir. Sorunun kullanıcı kaynaklı olmadığının tespit edilmesi durumunda telafisi yapılacaktır.